The Future of Legaia - Official Thread

User avatar
Redhollowlives999
Level Awesome.
Posts: 12138
Joined: Sun Jun 05, 2011 9:39 pm
Location: At yo crib wit'cho girl gettin' some Snu Snu

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Redhollowlives999 » Wed Dec 12, 2012 7:13 am

deadly virus wrote:well done sir. I definitely enjoyed this
Proof of how awesome this was




To think Dv was gonna take over the world...
I pull out of life like
Image

User avatar
Rammerrush
Level 100
Posts: 5294
Joined: Thu Jun 09, 2011 10:38 am
Location: Hoenn Region

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Rammerrush » Wed Dec 12, 2012 10:37 am

Lol I wasn't asking you Red, but you have a good point. I'll leave it open so people can comment (Though I think everyone who read it has commented) until say.... the 20th? Ehh sure sounds good
Red: I've seen a 10-way.
Ram: That's how I met your mother, Red.
~Status~
Destuin= Dead
Dolor= Dead
CYOA= Dead
Furanda= Dead?

User avatar
Redhollowlives999
Level Awesome.
Posts: 12138
Joined: Sun Jun 05, 2011 9:39 pm
Location: At yo crib wit'cho girl gettin' some Snu Snu

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Redhollowlives999 » Wed Dec 12, 2012 6:24 pm

Rammerrush wrote:Lol I wasn't asking you Red
Of course you were weren't ;)
but you have a good point.
Its always good.
I'll leave it open so people can comment (Though I think everyone who read it has commented)
Sise and K remain....
until say.... the 20th? Ehh sure sounds good
Maybe, I was thinking sooner. But whatever, you the guy with the Green moostache.







I might maybe probably not may make a CYOA..... Maybe
I pull out of life like
Image

User avatar
Zup
Level 99
Posts: 9978
Joined: Sun Sep 25, 2011 11:22 pm

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Zup » Wed Dec 12, 2012 8:30 pm

Woo!

Now I can be a player in a CYOA instead of the writer :D
Image

User avatar
Rammerrush
Level 100
Posts: 5294
Joined: Thu Jun 09, 2011 10:38 am
Location: Hoenn Region

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Rammerrush » Wed Dec 12, 2012 8:36 pm

Player=Voter. Its not exactly playing
Red: I've seen a 10-way.
Ram: That's how I met your mother, Red.
~Status~
Destuin= Dead
Dolor= Dead
CYOA= Dead
Furanda= Dead?

User avatar
Redhollowlives999
Level Awesome.
Posts: 12138
Joined: Sun Jun 05, 2011 9:39 pm
Location: At yo crib wit'cho girl gettin' some Snu Snu

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Redhollowlives999 » Wed Dec 12, 2012 9:16 pm

Might need to do stuff. So idk yet....



Meanwhile, who was your favorite character? [talking to everybody]
I pull out of life like
Image

User avatar
Rammerrush
Level 100
Posts: 5294
Joined: Thu Jun 09, 2011 10:38 am
Location: Hoenn Region

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Rammerrush » Wed Dec 12, 2012 9:17 pm

Hmmm... Not Red he stole Uthma's love interest. He never even talked to Wendy lol
Red: I've seen a 10-way.
Ram: That's how I met your mother, Red.
~Status~
Destuin= Dead
Dolor= Dead
CYOA= Dead
Furanda= Dead?

User avatar
Redhollowlives999
Level Awesome.
Posts: 12138
Joined: Sun Jun 05, 2011 9:39 pm
Location: At yo crib wit'cho girl gettin' some Snu Snu

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Redhollowlives999 » Wed Dec 12, 2012 9:25 pm

Rammerrush wrote:Hmmm... Not Red he stole Uthma's love interest. He never even talked to Wendy lol
Image
I had too....


I wanna hear everybody elses reasons before I decide....
I pull out of life like
Image

User avatar
Zup
Level 99
Posts: 9978
Joined: Sun Sep 25, 2011 11:22 pm

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Zup » Wed Dec 12, 2012 9:26 pm

Mr. Virus and Elena
Image

User avatar
Rammerrush
Level 100
Posts: 5294
Joined: Thu Jun 09, 2011 10:38 am
Location: Hoenn Region

Re: The Future of Legaia - Official Thread

Post by Rammerrush » Wed Dec 12, 2012 9:52 pm

lol Zup always loves my girls
Red: I've seen a 10-way.
Ram: That's how I met your mother, Red.
~Status~
Destuin= Dead
Dolor= Dead
CYOA= Dead
Furanda= Dead?

Post Reply